Ellos

I vecka beställde jag kläder på ellos.se jag köpte lite olika sommar/vår kläder jag lägger ut bilder nu ;D har inga bilder på mig själv i min ena tunika men men jag kommer lägga ut när jah har på det igen ;D

image22
Denna underbara tunikan ;D Älskar den

image23
Denna underbara tunikan också ;D
image24
Den biki Bhn Jag är nte helt säkert på om det är denna men den liknar haha, jag kan sätta ut en egen bild på söndag ist :D
image25
Jag köpte dessa med i turkos & Röda sen långa tights i vita

Denna underbara klänningen köpte jag med ;D fast den kommer inte förens den 25 maj -.-'

Här finns länkar till ellos så om ni vill köpa några kläder som jag har köpt ;)

www.ellos.se
Jag såg nu också att den klänningen som är högst upp är ett modeplagg med full poöng ;D ni borde nog köpa den ;D om ni tycker om den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0