Tisdag

Idag har det varit rätt så bra, jag har varit i skolan & gjort massa kul.
På rasten var man modell som vanligt xD, det var rätt så skönt väder så jag maggan & nicole var uppe i trädet och åkte "karusell" för det blåste så mycket!
Jag har inga bilder för jag glömde min telefon hemma -.-'
imorgon tar jag med mig mobilen till skolan & ridningen.
ohh, ja juste, imorgon är det valborg & då åker jag förmodligen ner till city och kollar på majbålet och träffar min friends
Min farmor kommer också och då ska vi äta god mat och snacka och sånt.
I mina drömmar drömmer jag fortfarande att bli modell, alla säger du är emo du är för fet för att bli modell men hellyeah att jag ska bli modell
Men nu kommer det några bilder på allt möjligt
image33Modell
image34Modell :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0