Killian

Jag har asont i mina ben efter vi hade ridit islandshästar i norrland i onsdags.
Jag fick rida en underbar häst som heter killian, en underbar häst verkligen.
Jag har en bild på mig och killian men den tog min syrra och hon har inte lagt ut bilderna än på sin data så jag får vänta ett tag innan jag kan lägga upp bildern på bloggen.
Det var iaf skitkul att rida.
vi red igenom bergen och det var mysigt, när vi galopperade upp på backarna kändes det som att man var en cowboy ffs! <3
innan vi red så fick vi fixa hagen till hästarna vid gammelgården, det var jobbigt men det hårda jobbet gjorde så att vi fick rida gratis :D
nu ska jag göra klart några saker och sen ska jag väl sova eller nåt, jag är skiittrött efter den långa resan :P
Heeejdå babes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0