Favorit bok :P

Hejhej, just nu har jag tråkigt så jah ska tipsa om min favorit-bok just nu :P
It girl
skriven författaren av gossip girl
det handlar om 17-18 åriga jenny humphrey som kommer ifrån new york.
i själva laget så ska det vara jenny "karaktär i gossip girl"
Jag vet inte hur gammal hon var men här kommer lite som jag kommer ihåg, jag har inte min bok i närheten så det är lite svårt att beskriva men häär kommer lite
Hon ska börja på en ny skola i någon stad
och när hon kommer dit är det  den blonda killen heath som försöker få jenny att "rida" på han som alla säger,
Mer vet jag inte :/
Men om ni kanske ser boken i bokhandlen eller nåt så kan ni ju läsa på baksidam ;)
här är en bild på boken så ni vet hur den ser ut

bye :*

Kommentarer
Postat av: natalie

Hej på dig , hoppas du haft en toppen vecka kika in i min blogg tävling

Löshår lösnaglar smink osv

http://densmartabrunetten.blogg.se/2008/july/liten-blogg-tavling.html

2008-07-08 @ 04:48:49
URL: http://densmartabrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0