Utkast: God morron ...

God morron mina kära läsare :*
Jag vaknade först vid 10.15 men jag somnade om för jag fick världens bästa dröm :P
Den handlade såklart om TH :D
Men i början gick jag bara i skolan och sånna saker, sen åkte vi hem till någon med bill och tom och det var som ett hotell ute på landet.
Sen gjorde vi massa saker, jag spela gitarr åt tom och sen åt vi och bill och tom gungade och sånna saker :P det var skitsött men sen vaknade jag efter att jag hade rört tom och sånna saker.
FAN VAD JAG SÄGER "SÅNNA SAKER" :O
Men endån, det som var bra var att vi var bara vänner med dem och det var jättekul för man fick veta hur snäla dem igentligen är :P<3
Nu ska jag käka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0