Dag 1

Detta är dag 1 på min nya blogg.
Idag har jag bara varit i skolan, asså jag kan inte sluta kolla på min "stora kärlek" jag har gillat han sen i fyran typ och jag har fortfarande inte slutat gilla han, men när man frågar han hör man bara ord som ...Jävla fetto elr akta dig tjockis det är ju inte så kul men jag har fortfarande inte slutat gilla han, det går såhär ibland för hatar man han sen gillar man han osv!..
Men resten av skoldan har väl varit okej.
när jag kom hem bakade jag negrar x) dem blev skitgoda.
nu har jag inte mer och berätta.

Ha det så bra & sköt om er <33
MVH maddethcb

Kommentarer
Postat av: emma

står "maddethcb" för "Madde Tokio Hotel Cinema Bizarre"? :P

2008-03-03 @ 18:48:12
URL: http://emmakaulitz.blogg.se
Postat av: Anonym

japp

2008-03-07 @ 17:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0