München & Rom

Nu ska jag berätta om min resa till rom och münchen..
Jag och min syrra & mamma  gick upp vid 8 typ för flyget går 11 typ. Vi körde ner till malmö vid halv 9  tiden
Vi kom till tågstationen som skulle ta oss till kastrup, Jag tog några tidningar kul :)
Sen gick vid ner till parongen och det var typ bara 2 minuter innan tåget kom, sen när vi kom till kastrup skulle vi ställ oss i kön för biljett saken så fick mamma fixa massa papper bara för jag och min syrra skulle åka själv sen lämna vi in väskorna och sen satte vi oss ner på några sköna soffor.
Sen skulle vi på flyget, mamma följde oss en bit sen tog någon annan tant hand om oss så vi fick gå igenom säkerhets kontrollen , sen  fick  vi sätta oss i ett rum  och vi fick kolla på TV  sen kom det en man som skulle köra oss till gaten...Skitkul :D vi fick sätta oss i en sån ful vit bil XD han körde fan jättesnabbt men jag och syrran tyckte det var skämmit :/
När vi kom till flyget var det nån annan jävla tant som skulle visa till våra platser..när vi var uppe i luften var det fint väder och sånt men när vi kom ner till tyskland var det grått och skit..sen träffa vi vår underbara pappa :) min syrra hoppade och sånt xD
sen gick vi ut för att gå till hopfanhof eller vafan den nu heter xD 
Åhh, gud vi satt på vänster sida efter ett tag satte det sig massa tyska killar i min ålder på höger sida, de var så söta <3333
JAJa jag ska iväg till min kompis nu så jag kan inte skriva mer, kommer mer snart :)
puss
btw här är en bild
image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0