Onsdag

Idag har det varit bra :D jag vakna vid 10 typ och satte mig vid datan, kul x)
Men igår prata min mamma med min pappa om stockholm eftersom vi hade beställt tågbiljetter till sthlm och nu kan vi inte åka och det går inte att avboka så mamma ska ringa kundtjänst och berätta vrf vi måste få våra pengar tbx.
Just nu är Vikki hos linnea för vikki inte mår så bra, igentligen skulle vi 3  åka till väla idag med vikki mådde inte så bra så vi ska åka dit där i helgen ist...Kul =)
I förrigår gjorde jag Bill kaulitz naglar ganska fina blev dem =) Imorgon ska jag nog göra samma sak som jag gör varje dag :( skit tråkigt kan jag säga man sitter vi datan och inte gör nånting det är ju inte så kul och gå ut själv till stan eller nåt men här är en bild på bill eftersom alla sörjer för han :)image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0