160209

goddag , jag har sovit ganska länge idag,  jag somnade faktiskt inte förens vid 05.00 imorse. Det var svårt att sova , idag hade jag tänkt att städa rummet och sen ska jag nog gå till pappa för att tänka , jag måste glömma allt som har hänt.
Det är inget kul som har hänt , men om jag har rätt så ska hon tjejen sluta bråka. elr inte , jag vet inte. Folk vill tydligen bråka , men det tycker jag är omoget att gå runt och vilja bråka. Fjooortis/bitch stiill!
Vad ska ni göra idag då?

Och som ni ser så kommer snart en ny design av en underbar tjej från THF , men hon kommer fixa den idag antar jag.
Nu kom mamma och tjata på att jag ska släppa datorn och tydligen storstäda. Mitt rum är bombnedslag! Vill ni se ?
Kan nog ta bild med camen ^^





Ni får en bild på min fina Bill som sitter fint på min dörr och vakar över mig :)



Nu ska jag börja städa , Ha en bra dag allihopa (:<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0