Lördag

Jag vakna vid halv 2 idag xD det blev en "lång" kväll igår, jag var på grekiska resturangen igår, jag käka souvlaki :D jag älskar det :) min pappas företag betala allt så vi kunde ta vad vi ville ha så vi tog sallad vitlöksbröd & souvlaki & pappa tog något annat. + så drack jag 2 flaskor cola =) Sen påvägen hem så var det liksom skitkallt så jag frös skitmykke, speciellt med mina kläder. Vi gick förbi "the tivoli" jag bara tänkte så "OMG!!! där har neverstore spelat + massa andra ;D på tåget hem var det kul var vi satt i sånt "rum" på de gamla pågatågen och där satt det två personer som hade SEX hahaha xD det var kul iaf, hoppas ni har haft det kul ;D
jag kunde inte fota min outfit men jag får väl beskriva det
En svart klännning som räckte lite över min rumpa & blåa tights och mina svarta lack skor
såja jag ska också berätta om i fredags när jag var på disco.
jag fick inga bilder men jag har en video som jag ska lägga in ;:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0