- Söndag

Idag har jag inte gjort så himla mycket..jag har varit på väla &  varit på maxi
på väla tänkte jag igentligen köpa en TH tröja på skivlagret men det var ett nytt tryck så den kostade 250 kr liksom palla här är en bild som den såg ut
image20
Men jag köpte den inte :/
Nu ska jag hem till min mamma och klippa snelugg på mig själv ;)
Bilder kommer ikväll kanske ;)<3
Tack så mkt för de tittarna jag redan har haft..men vi hörs :D<3 pusshej
P.S lägger ut bilder på dagens outfit ikväll med ;D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tokio Hotel verkar ha mååånga fans :P

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-20 @ 18:07:29
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0