Måndag

Måndagar suger alltid .__.
Läraren är alltid sur -.-
Hur har er dag varit?
Min har varit sådär, det har varit fint väder så jag och mina kompisar hade en photoshoot ute på gräsmattan :D<3
Jag gjorde två bilder på mej själv, sen blev resten på mina friends :D
Jag har nyss lovat pappa att om jag städar hela veckan så ska jag få 500 kr på torsdag ;D då bär det av till väla & Handla kläder och smycken :D
Men fan också!!! Jag skulle till mormor för hon fyllde år i lördags men vi skulle ha "festen" på torsdag
Det blir kanske väla i helgen eller nåt :D
Några modetips?
Jag behöver mode nuuu:D
Jaja, det var längesedan jag skrev såhär mkt på bloggen...haha
Läs min andra modeblogg
ModelMadde.bloggg.se
Men nu ska jag dra ;)
Puuusss <3333
sitter och drogar en sugig låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0