har ingen bättre rubrik än detta så denna får ni nöja er med

rubriken :*
Idag var jag ju på ridningen och malmö ju :D
ridningen gick helt okey, jag fick rida frisbee.
vi galopperade inte ;/ men det är bara för hästarna
sen på malmö festivalen var det okej.
jag köpte massa th saker för kanske 700 kr .
nu har jag bara 250 kvar av 800.
jag fick skoskav av mina nya skor, som är typ röda och  jättefina.
jag köpte dem typ i löddeköpinge idag för att jag glömde att ta med några skor till ridningen >.<
Nu ska jag väl fortsätta sitta vid data
Puuuss på er :*<3

Kommentarer
Postat av: elli

kul att rida :D!

rider du annars? :)

2008-08-16 @ 00:28:04
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0