Heeej babes ^^<3

Idag har det varit sådär.
När jag vaknade i morse ville jag ju ligga kvar, men jag har så himla ont i min hals och täppt i näsan.
Jag gick upp och drack lite te och sen tog på mig kläder <3
sen kom mamma och hämtade mig och så stack vi till helsingborg.
Mötet med läraren gick bra, jag fick min loggbok och vi lämnade papper ifrån
andra skolan till läraren.
Imorgon börjar jag skolan :D
Det är faktiskt första gången som jag är glad att jag ska börja.
Jag ska lära mig ett nytt system, jag kommer få gå på skolan i en storstad.
Jag kommer skaffa nya kompisar.
U.N.D.E.R.B.A.R.T
Imorgon får jag se om jag bloggar lite, men jag får väl typ ta bussen vid 07.15 för att komma i
tid till skolan.
Sen slutar vi vid typ halv 11 .
Men jag bloggar när jag kommer hem.
Kram // M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0