Om gårdagen folks <3

Igår <3
Det var skitkul igår, jag hade verkligen roligt på rix fm.
senare vid klockan 20.00 så kom arash på en egen konsert.
jag blev skitglad eftersom jag älskar han.
rebecca är så fin så det var kul och se på han och hon.
arash bror var med på scen också :D
Jag har filmat och tagit bilder på både rix fm och arash.
Det roligaste på rix fm var när e-type och patrik isaksson och ola kom det var då alla blev glada och sjöng med och sånt :)
sångaren i e-type hoppa typp ut i publiken och sånt, galet !
Patrik var helt underbar, jag vet inte varför men hans musik är galet bra.
Nu ska jag inte berätta mer ^^
Här kommer en gammal bild på arash <3

Kommentarer
Postat av: Emma

jättefin blogg!

2008-08-17 @ 18:29:52
URL: http://eemmaass.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: varsågod!



hihi, nej. men TACK!



kramar

2008-08-17 @ 20:01:41
URL: http://eemmaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0