Allt är packat och klart

Idag så packade jag mina saker som följer med i min resväska nu, så här är allt det som jag ska ta med

3 Block
1 Antecningsbok
Smink
Kläder
3 Böcker
4 Handväskor
3 Blyertspennor
2 Bläckpennor
Klämma
Tidningar som Okej, Frida, Solo, Cosmopolitan, Glamour
2 Minneskort till telefonen
MP3
Pengar
Hörlurar
Medaljong med Bill och tom
Godis
Chocklad
Energidricka
Coca-Cola ZERO
Mobil

Och sen är det väl nåt litet till, men det kommer jag inte ihåg så.
Men nu har jag packat och sånt :)
Imorgon ska vi bada i grannens swimingpool medans dem ska åka bort, fett kul :)
Jag kommer inte sova något den natten till fredag så då skriver jag ett litet blogg inlägg en timme innan vi åker så det blir ett inlägg klockan 02.00 och sen sover jag väl 1 timme sen kommer jag sitta 8 timmar i en bil upp till stockholm :)
sen på lördag går vi på gröna lund, och då ska jag se på sommarkrysset och sånt :)
Sen på söndag ska vi gå på stan, och sedan åker vi till borlänge och senare till norrland,
Bye for kow <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0