Ikväll

Hej mina läsare ;*
Jag kom nyss hem ifrån stan, och det gick rätt så bra.
Vi gick och åt på en grekisk resturang och sen satt vi väl där ett tag och väntade på maten och sen åt vi och man blev ju mätt så vi satt och prata, och jag var nog den med sjukaste humorn asså, dem skrattade inte alls medans jag skratta så jag dog ju.
Vi började prata om david hasselhof , och en gån skulle jag säga hans namn men det blev david hammelhof ahhahaha och sen sa jag till min syrra
Tän om alla vi skulle hetat hasselhof i efternamn xD
Isabel Hasselhof
Madeleine Hasselhof
Joakim Hasselhof
Det var fan as kul :D
Jag sa liksom såhär med
Om du nu heter hasselhof i efternamn då borde ju du vara en hasselnöt HAHAHAHHA
Jag fick en sån konstig bild i huvudet som var liksom att jag såg min syrra som en hasselnöt, det var skitkul men ingen av dem skrattade -.-'
Efter vi hade ätit gick vi ut vid hamnen och tog det lungt ;) det var jättemysigt, jag tog några bilder och gjorde en video som jag lägger ut imorgon, pallar inte nu för jag är så trött.
aja nu ska jag kolla på lite film, det blir nog nån romantik eller nåt sånt
Hej då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0