Landskrona

Idag:
Allt började med att amanda kom till netto och sen åkte vi till min mamma och hämtade pengar.
sen stack vi hem till min pappa och låste våra cyklar i garaget och gick till stationen.
Vi tog våra biljetter och åkte in till helsingborg och då tog vi bussen där ifrån in till landskrona, och sen gick vi runt ganska mycket sen handlade jag TH-halsband och vi åt thai-mat och sen åkte vi en karusell som jag älskar :P
Sen gick vi till en bänk och ringde min syrra för att fråga om hon sitter nära en data men det gjorde hon inte, hon satt på burger king med min mamma och liksom jag hade sagt till min mamma att jag skulle åka med amandas mamma för jag får inte åka själv men jag ska liksom till min syrra att jag gick själv i landskrona och så gav hon telefonen med mamma, och jag är inte sån som ljuger så mamma blev skitsur och sånna saker, men när jag ringde pappa så verkade han inte så sur :P
Bussen skulle inte gå förens en timme så vi gick in i en park där dem spela musik och sånna dansare var där :P
Vi gick till ett sånt stånd där dem pratade om våld eller vad det nu va?
Det stog några killar där med och när vi gick förbi dem så kasta dem något på mina ben.


Kommentarer
Postat av: Anna

skriva en kommentar om vad du vill läsa mer om i min blogg, och vad du inte tycker är så intressant att läsa om. :) Ha det bra! :)

2008-07-11 @ 22:57:17
URL: http://ackarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0