Modell?

Nu har jag ganska bra nyheter :)
Nästa år när jag är 12 så ska min mamma fota modellbilder på moi :)
så ska hon skicka in dem till olika modellagenturer så kan jag kanske få ett modelljobb för barn :)
Jag har ju ganska mycke saker som jag vill bli när jag blir äldre
Jag vill bli:
1. Modell
2. Artist
3. Hoppryttare
4. ?
5. ?

Dem två sista kan ni läsare kommentera vad ni vill att jag ska bli :)
Ni alla som ser dehär inlägget kan väl säga vad ni vill att jag ska bli :)

Nu ska jag checka in några andra bloggar :P

Ha det bra

en bild på meej på en bild som jag verkligen älskar :P


Jag hade kläder ifrån.
En rosa blommig klänning från Cubus
En rosa tröja ifrån SOLO
När jag tog dem bilderna fotade jag hela kroppen så man ser själva outfiten :)

Man såg inte så mycket med klänningen ser iaf ut så och tröjan med :)

Bilderna är fotade med en helt vanlig mobil med 3,2 megapixel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0