måndag

Idag vaknade jag vid 11.00 typ för att mamma ringde, så åt jag mat och sånna saker.
Sen stack jag och min syrra till mamma :)
Där så åt vi bullar och drack vår egna läsk men smak av apelsin/Mango den var jättegod
Sen satte jag mig inne på rummet och började rita x), jag ritade bill 2 gånger, första gången likna han en apa xD
(BILD KOMMER)
sen på andra blev den lite bättre fast ansiktet blev helt konstig så jag gjorde ett kryss över det men kroppen blev bra :D
Och så nu sitter jag här, jag har suttit här ett tag nu, för jag har inget bättre för mig ju.
Jag vet inte om denna veckan blir en slapp vecka men det får vi se, för förra veckan satt jag inne hela tiden ju så det börjar bli lite tråkigt.
Jag har spelat in några video blogg videor, och jag ska lägga in dem här snart :D
Men nu ska jag göra nåt xD och försöka underhålla mej själv på nåt sätt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0