Söndag

Idag har det varit bra, jag vaknade typ vid 12.00 inte säker XD.
sen gick jag ut och käka god frukost, sen gick jag ut och sminkade mig tog inga bilder men det får väl räcka
Det blev lila ögonskugga mascara och kajal.
Sen åkte vi till familia i hyllinge, vi spela GH kul...Vi stack sen in på city gross och köpte mat och godis mums..
Sen åkte vi hem och jag satte mig vid datan, min kusin är här och det är jävligt kul, men nu har hon
åkt tillbaka till lund!
Nu ska jag inte göra så mkt, bara längta till onsdag eftersom jag ska gå med linnea & vikki på väla
skitkul det med.
Vi ska käka på donken och sånt kul.
jaja nu ska jag inte snacka mer hoppas ni har det bra
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0