Måndag

Hejsan :*
Jag hann inte skriva imorse, kom nästan försent -.-'
Skoldagen var skittråkigt, fick skäll av min lärare för jag hade fotat i klassrummet & att hon var med på den -.-'Jag hade ju lagt ut den på bilddagboken då hade nån anna elev varit inne på min bdb och sett den bilden på henne & sa till min lärare, men det som var kul var att hon trodde det var facebook haha
Just nu sitter jag & drogar mitt nya favvoband "
jonasbrothers" Lite om killarna
alla är bröder, Kevin jonas (19) år , Josef (joe) Jonas (17) år & Nick jonas (15) år
Här är en av deras video med deras nya låt S.O.S


Kolla igenom hela videon ni kanske börjar gilla dem mer :D
Nu ska jag sitta vid datan till 15.45 sen vid 16.00 ska jag ner till byn & handla tugummi sen ska jag till gympa :) dagens outfit kommer snart jag hinner inte lägga in bilder nu :(
Vad händer idag då?
Men här kommer fler favvis låtar med JB :D <33
Hörs sen



Finns fler men jag lägger in dem sen :D hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0