Söndag

Hejsan sötisar :*
Idag gick jag upp vid halv 9 för vi skulle rida i åvarp
Det gick bra med hästarna var skitsega ibörjan  men sen blev dem bättre vi galopperade på ängen & gick ner till bäckan så hästarna skulle kunna dricka ;)
Sen lämnade vi min syrra på tidskolan & pappa körde mig till väla, jag köpte inget -.-'
Men jag köpte klubbor & slush efter jag hade varit där i 2 timmar träffade jag underbaraste malin som skulle köpa balklänning ;)
Bild på henne
image58
Sen stack jag hem, och spelater GH3 sen var jag så trött så jag gick upp och sov -.-
sen gjorde pappa pannkakor ;) mums
Och ni sitter jag här
och jag måste dra nu har massa & göra innan 22.00
Godnatt sötisar
Bara för de får ni en bild på mej med
image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0