Mittwoch

Tja, erhm. Fixade mina naglar idag ;) Det var självklart att jag fixade mina naglar precis innan halloween på skolan, vill inte se dålig ut ;)
Plus så kommer jag äga ut alla. I Think :'>
__________________________________________________


Sitter också och lyssnar på gamla låtar med
bloodhound gang, liksom åratal sedana jag hörde dem
sist.
Plus har jag mega huvudvärk , det är jobbigt ._.
Ni som också har ont i huvudet (jag lider med er .____.)
På fredag ska jag ringa joss :) längtar att prata med syster igen. <3
men gife me höstlov nu ffs, ska träffa bästavän dårå :'>
aja slutsnackat från mig.
puss

Kommentera :'>

 

Bloodhound gang : http://www.youtube.com/watch?v=5cSyKDTZ7vc&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0