Skola och massa annat

Hej babes :*
Tjenna, idag var det skola somsagt.
det var den bästa dagen fer sure :D
Jag och karolina suger förfan ! :O
Karro knullar robin fer sure 2 <3
Vi hade mattetest, jävligt tråkigt, mina svar blev FRÅGETECKEN !
Sen så hade vi test i engelska MUNTLIGT , min hjärna lossnade för en sekund så jag kommer säkert hamna på steg 2 eller nåt :O
Sen i slutet hade vi brännboll utanför parken, det var sådär.
vi vann första omgången och spelade mot 6:5 som vann i slutet.
Jonte höll på att dra upp tröjon och visa magen aslänge och det var jobbigt att se på .
Karolina knullar robiiinn :D
vi är bäst fer sure <3

Och jag menar inte knulla knulla jag menar : armknulla haha .
Sen så håller jag på att tappa rösten, jag kan inte låta bli sjunga, när jag är förskyld och sånt.
+ så tappar läsare :'(
Men så går det.
här får ni låten som jag lyssnar på om och om igen,
Camp rock (soundtrack) - this is me

en bild på mej med :*

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0