Update from sthlm

Heej bloggen

Sitter just nu på hotellet på östermalm och hade tänkt att skriva lite om dagen.
Idag så skulle vi egentligen till grönan men det började pissregna så vi fick göra något annat,
Vi gick ut på stan och så handlade vi litta på drottninggatan och sen stack vi till rockzone och handlade lite TH-saker.
Sen gick vi till en italiensk resturang en bit bort, och käkade en pizza.
Sedan så skulle vi gå tbx till hotellet men då vart det europride festivalen ju :P det var endån fett coolt, de spelade schrei haha :D
Vi gick sedan tbx till rockzone och kollade men det fanns typ inget xP jag hittade bill-tröjan men den kosta ju liksom 700kr och jag hade bara 150 xD och så var det i storlek M och jag har L & XL så xD
Nu så ska ludde ha datan och lägga in bilder från sin Canon eos 400D :P
snart så ska jag äta på buffén
Aja, Heejdå
Pusss


Kommentarer
Postat av: Ludde

min kamera som fan!

ta det jävligt lugnt me den.

Its my baby ;D

haha skitunge (:

2008-08-02 @ 19:51:28
URL: http://crunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0