The hot guys like you never seen before!

Guten Tag !
Idag var jag i skolan hade första tyska lektionen, det var så enkelt !
Resten var bara så jävla tråkigt, det enda jag gjorde var engelska, tyska, matte.
inte mer än så.
Just nu checkar jag in videor och läser KENZAS blogg.
VMA igår var helt underbart, tokio hotel vann best new artist STORT GRATTIS !
ALLA FÅR NU SÄGA GRATTIS ;D<3
Tack vare kenzas läsare och alla TH-fans i HELA världen så vann tokio hotel, det bästa bandet för evigt.
hur gamla dem kmr bli så kmr de alltid vara mina hjältar.
så nu kmr vi till bilder ifrån VMA 2008

Bill




Tom


Georg


Gustav


The Twins:

åhh

åhh <3

åhh <3

åhh <3

Nu ska jag äta och sen göra nåt tror jag
Puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0