Världens Bästa Skiva!

Detta är nog den bästa skivan jag någonsin hört, deras låtar är grymma och killarna är
helt klart massa snygga.
Jonas Brothers - A Little Bit Longer , den bästa skivan.
jag slår iallafall vad om att tokio hotels nya skiva som kommer ut nästa år om jag har rätt så kommer den
skivan ligga nr.1 på min lista på världens bästa skiva.
såhär ser min lista ut sålänge.

1. Jonas Brothers - A Little Bit Longer
2. Tokio Hotel - Zimmer 483
3. Cinema Bizarre -  Final Attraction
4. Patrik Isaksson -  10 år av en mans bekännelser
5. Madonna - Hard Candy
6. Tokio Hotel - schrei so laust do kannst

Puss

Kommentarer
Postat av: thess

Sv: Jag har ju redan fixat din blogg inkl. texten? :p

2008-09-14 @ 22:32:25
URL: http://thererese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0