FRRIIDDAAAY IM INLOOVE.

hejj, fredagen har varit ganska seg idag. Speciellt i början av skolan, bara massa tråkigt skit, maten smaka bajs och sen tog det åratal innan klassen gick till laserdome. det var faktiskt första gången jag gick dit, det var askul. Vi förlorade men endån.
sen efter skolan skulle jag igentligen hem men karro & felicia fick mig att skita i att åka hem och åka med dem till mange istället, så det gjorde vi efter vi hade träffat lilleman. När vi väl kom till mange så väntade vi där på max och det tog sjukt lång tid, jag trodde att jag nt skulle hinna med nästa buss och det gjorde jag inte iheller! :(
Men ja, vi gjorde massa saker innan jag gick till stattena och tog bussen till Råå och hoppade av på knutan och tog bussen hem därifrån.

Hemma hos mig så skulle mamma åka iväg så var jag hemma själv ett tag innan pappa kom och hämtade mig.
Vi åkte till maxi och köpte mat och lite sånt.

Jag har sett på en film för ett tag sen som hette någonting som jag inte kommer ihåg, men ja den var rätt så bra.
Förutom att jag hatar bitchar, så jag skrek till hon i teven , haha!

Nu sitter jag här och kollar på the rasmus live på MTV, sjukt bra dem är! ;o
Aja, nu får ni en bild på mig :D
hahah, puss på er<3



nu är dt lördah :S jag tog väldigt lång tid på mejj att skriva inläggget, dumma mejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0