150309

så jävla kul det var igår!
vi fick en killes nummer(H) sjukthet var han, fast vi typ "förföljde" dem och sånt. Sen blev en annan kille sur och sa till oss att inte förfölja dem mer :( hahah, men ändå. Sjukt kul, felle strula med han O.O jag ville ju det också :( HAHA, whatever. Jag gav han två pussar på kinden och sen fick jag och felle känna på hans armar när han spände sig O.O sjukt najs asså! :)
Sen strula felle med robin 3 gånger, eller var det två ?
aja, sen gick vi osso ut och när felle skulle gå in , så han ba "snygging" och felle ba blev typ skitglad! vi hade skitkul med han, verkligen.
Hetaste killen på ekebo igår .. ;)
lalalala, vi fick det bästa än vad alla andra fick ;) YAY för oss! :D
btw, jag blev fotad med killarna (h)
så cool jag e , sen så blev jag felle o katta osso fotade, lägger ut bilderna sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0